Tuleja wahacza wleczonego Uniball VW EOS 1F TFSI TDI oś tylna wahliwa Motorsport Tracktool Airride
Tuleja wahacza wleczonego Uniball VW EOS 1F TFSI TDI oś tylna wahliwa Motorsport Tracktool Airride
Komplet tulei wahacza wleczonego CCC Motorsport Uniball do wahacza tylnej osi (od wspornika koła do przodu pod kanapą lewą/prawą tylną).
Zestaw składa się z 2 łożysk
!!!Używamy wysokiej jakości łożysk ślizgowych przegubowych do sportów motorowych, co oznacza, że nasze zestawy łożysk mogą być nieco droższe niż u innych producentów!!!
nadaje się do następujących pojazdów:
Audi A3 S3 RS3 8P z tylną osią wielowahaczową
Audi TT 8J z tylną osią wielowahaczową
Skoda Octavia 1Z z tylną osią wielowahaczową
Skoda Superb 3T z tylną osią wielowahaczową
Seat Leon 1P z tylną osią wielowahaczową
VW Eos z tylną osią wielowahaczową
VW Golf 5 z GTI R32 z tylną osią wielowahaczową
VW Golf 6 GTI 2.0R z tylną osią wielowahaczową
VW Passat 3C z tylną osią wielowahaczową
VW Passat CC z tylną osią wielowahaczową
VW Scirocco 3 z tylną osią wielowahaczową
VW Touran z tylną osią wielowahaczową
itp.
Ten zestaw łożysk przegubowych uniball zastępuje oryginał. Gumowe tuleje wahacza wleczonego. Tuleje wahaczy wzdłużnych są w dużej mierze odpowiedzialne za stabilność kierunkową (zbieżność tylnej osi). oryginalny Gumowa tuleja ma bardzo duży zakres roboczy, co znacznie osłabia lub niewspółosiowość zbieżności na każdym łuku.
Można to wyczuć na zakrętach przez lekkie boczne pływanie/huśtanie się. Nasze przeguby uniball prawie całkowicie zapobiegają ruchowi bocznemu tulei wahacza wzdłużnego.
Cena dotyczy 2 tulei na wahacz wleczony.
Dostępny również w formie wprasowanej do nowego wahacza wleczonego Lemfoerder za +119 euro (gotowy do montażu)
Zestaw znacznie zwiększa precyzję tylnej osi, co oznacza, że można osiągnąć wyższe prędkości pokonywania zakrętów i stabilność kierunkową.
w połączeniu z podwoziem Airride nie ma już uszkodzonych lub podartych gumowych tulei
!!!Gniazda nie są dozwolone na terenie STVZO, brak certyfikatu nr ABE!!!